Courbevoie

Courbevoie este un mic orasel situat la periferia Parisului (banlieue) in partea de vest, pe malul sting al Senei, lipit de cartierul La Defense. Aici era situat Hotelul Ibis Budget Courbevoie Paris la Défense, in care am stat pe perioada excursiei la Paris.

In oras erau doar cladiri noi – blocuri de locuit si unele cladiri moderne de birouri. Peste tot era curatenie. Parca si blocurile erau foarte curate, probabil ca din cauza lipsei murdariei de pe stari si a prafului din aer. Pe strazile principale se platea parcarea de luni pina vineri intre orele 9-12 si 14-18. Am fost si seara in oras si nu era nimeni pe strada. Am vazut si o sala de sport unde erau patru terenuri de tenis, toate ocupate (era ora 22). Am vazut linga hotel si o benzinarie. Pretul benzinei de 95 era de 1,499 euro / l, iar a motorinei standard de 1,479 euro / l. Pe strazile laterale am gasit si magazine mici. Noi am luat diferse alimente dintr-un magazin Franprix care era deschis seara pina la ora 21.

Practic orasul este lipit de cartierul La Defence. Imediat cum se intra in La Defence este statia de metrou Esplanade La Defence. Dimineata cind mergem noi spre statia de metrou (dupa ora 9) era un suvoi de oameni care venea de la metrou spre cladirile de birouri din La Defence. Cred ca si metroul spre La Defence era foarte aglomerat in perioada respectiva.

Iata mai jos citeva imagini din Courbevoie:

Lasă un comentariu