Noi facilitati pe site-ul www.eon-gaz-romania.ro

Consultind site-ul www.eon-gaz-romania.ro am vazut ca se poate deschide un cont E.ON Myline pt persoanele fizice (clienti casnici).

E nevoie de datele clientului si CNP-ul. Dupa introducerea lor precum si a unui nume de utilizator si a adresei de email, se primeste pe email un mesaj pt activarea contului, utilizind numele de utilizator ales si parola aleasa.

Ulterior activarii contului se defineste punctul de consum utilizind datele din factura E.ON (codul de client, numarul de contract si codul punctului de consum).

Contul E.ON Myline se acceseaza la adresa www.myline-eon.ro.

In E.ON Myline meniul ofera mai multe informatii:

– Vizualizare şi plată online cu cardul a facturilor E.ON

– Trimiterea indexului contorului de gaze naturale (dacă aţi optat prin contract pentru autocitirea contorului)

– Gestionarea şi actualizarea profilului dvs.

– Abonarea la newsletter

Ghidul de utilizare il puteti vedea aici.

Am vazut ca dureaza citeva zile de la activarea contului pina in momentul cind apar datele pe web. Facturile apar doar in tabel si nu se pot descarca in format pdf. Am platit si factura online cu cardul si totul e OK. Este bine ca se poate introduce si contorul online. Ar mai trebui sa se anunte pe email si SMS emiterea facturii.

Fata de perioada anterioara cind si facturile veneau cu mare intirziere (erau trimise prin curieri proprii) e un un mare pas inainte. acum sunt trimise cu Poata Romana si vin la timp. Am vazut ca au crescut de asemenea si numarul de banci si alte canale prin care se poate face plata. Deci iata ca si la E.ON se poate !

Alte informatii despre E.ON puteti citi aici.

Actualizare 13.12.2013

Din 13.12.2012 a aparut o noua versiune a portalului Myline.

61 de comentarii

  1. Am creat un cont in data de 16.10.2010 pentru autocitire si nu am primit mesajul pentru activarea contului.
    Astept raspunsul.
    Va multumesc,
    Dumitru

    • Buna ziua,

      Imi pare rau dar nu va pot ajuta. Sunt doar client E.on, nu lucrez acolo.
      Eu am primit mesajul de activare a doua zi dupa crearea contului. A durat insa citeva zile pina s-au actualizat datele in cont. Am mai facut o cerere (personal la Centrul de Relatii Clienti) pt trecerea de la programul de consum la autocitire. De asemenea au trecut citeva zile pina s-au actualizat si aceste date in cont.
      Se pare ca mai sunt ceva probleme cu Myline.
      Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
      Dan Cioca

    • Buna ziua,

      Mie mi-a mers din prima. Datele necesare sunt in factura. Eventual puteti consulta ghidul de utilizare (link-ul l-am pus chiar acum in post) sau sunati la E.ON la Call Center.
      Sper sa reusiti.

      Dan Cioca

    • Sunt doar client E.on, nu lucrez acolo.
      Intrati in meniul My-line la Autocitire contor. Daca contractul dvs este cu Autocitire puteti sa introduceti contorul, dar numai intr-un anumit interval din luna (il aveti mentionat in acest meniu). Daca pina acum nu ati mai comunicat contorul (de exemplu telefonic) trebuie sa depuneti personal la Centrul de Relatii Clienti E.on o cerere pt trecerea de la programul de consum actual la cel cu autocitire. Persoana de acolo o sa va spuna perioada alocata pt transmiterea contorului. In citeva zile dupa depunerea cererii o sa vedeti ca in meniul My-line la Autocitire contor va apare perioada cind il puteti pune pe site.
      Sper sa reusiti.

      Dan Cioca

  2. Buna ziua,
    Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo.
    Eu doar am semnalat ceva care mi s-a parut util si pt alti cititori.
    Va rog sa transmiteti la E.on nemultumirea dvs.

    Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
    Dan Cioca

  3. Stimati domni !,nu reusesc sa rtansmit citirea contorului,din cauze neintelese de mine !,aratand ca ,contul deschis este valid dar ,nu reusesc nici cum desii sunt in perioada la care trebuie sa fac citirea! oare ce trebuie sa mai fac ?.
    Am icercat si telefonic dar acelas rezultat , oare cei batrani cu o dexteritate scazuta ,cum sa reuseasca sa formeze la un apel vreo 30 de numere pt. o simpla citire de contor !
    Va rog transmiteti nemultumirea mea !,adeca PSF

  4. Buna ziua,
    Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
    Eu doar am semnalat ceva care mi s-a parut util si pt alti cititori.
    Va rog sa transmiteti direct la E.on nemultumirea dvs.

    Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
    Dan Cioca

  5. Am creat cont. Mi-a dat mesaj ca am date incorecte si la reintroducere date mi-a spus ca exista cont??. Nu stiu ce nume de utilizator mi-a salvat pana la urma. astept raspuns.

    • Buna ziua,
      Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
      Eu doar am semnalat ceva care mi s-a parut util si pt alti cititori.
      Va sfatuiesc sa sunati direct la E.on la 0265200366 sau 0801000366
      Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
      Dan Cioca

  6. Buna ziua,
    Eu m-am referit la serviciul furnizat de E.on Gaz Romania – furnizorul de gaz metan. Nu stiu daca serviciul My Line este disponibil si pt clientii E.on Moldova – furnizorul de energie electrica.
    Dan Cioca

  7. Buna seara,

    Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo.
    Eu doar am semnalat ceva care mi s-a parut util si pt alti cititori.
    Eu am primit mesajul de activare a doua zi dupa crearea contului. A durat insa citeva zile pina s-au actualizat datele in cont.

    Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
    Dan Cioca

  8. Activarea poate dura şi 2 săptămâni. Dacă nici atunci nu aţi primit confirmarea, daţi telefon pentru a face o sesizare (nr tel din Contacte de pe pagina principală E-ON).
    Eu aşa am făcut şi am reuşit.
    Actualizarea datelor în cont durează câteva zile după activare.
    Numai bine!

  9. nu este nimic adevarat m-am chinuit de o saptamana sa-mi activez parola dar nu ma lasa sa-mi introduc strada si de fiecare data spune ca am introdus ceva gresit.
    este o cacialma
    un mod de a face reclama la ceva ce nu exista
    de o saptamana sun la relatii cu clienti suceva si la call center .intr-o parte nu raspunde nimeni si la mures imi intra robotul care dupa ce ca ma lasa sa-l ascult 3.20 minute ma inchide automat .
    rusine am consumat pana acu 50 de minute cu tel la eon gaz imi plateste cineva telefonul

    • Buna seara,

      Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
      Eu doar am semnalat ceva care mi s-a parut util si pt alti cititori. Nu m-am gindit nici o clipa sa le fac reclama.
      Eu am primit mesajul de activare a doua zi dupa crearea contului. A durat insa citeva zile pina s-au actualizat datele in cont.
      Am incercat sa intru si eu acum in contul myline si am vazut ca nu se poate incarca pagina, probabil ca este o problema cu acest serviciu.

      Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
      Dan Cioca

  10. Buna ziua,

    Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
    Doar am semnalat ceva care mi s-a parut util si pt alti cititori.
    Eu am primit mesajul de activare a doua zi dupa crearea contului. A durat insa citeva zile pina s-au actualizat datele in contul myline.
    Va rog sa transmiteti direct la E.on nemultumirea dvs.
    Puteti suna la 0265200366 sau 0801000366
    Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
    Dan Cioca

  11. Domnilor nu se poate mai simplu sa se dea doua numere de telefon dupa care clientul respectiv da citirea contorului cum se face cu energia electrica?Mai trebuie sa scrie o foaie A4 cu numeri de telefon unde consumatorul poate sa dea citirea contorului si perioada in care se pote da citirea conorului.Atit vrem noi consumatri sa se palateasca prin auto citire cum se procedeaza la energia electrica prin telefon.Atentie!!!Nu toti au calculatoare si nu toti sunt legati la internet sau nu toti se pricep bine sa umble la inernet mai ales in cazuri de telecitire.Sper sa fi fost bine inteles de voi dragi prietenii? F.I.-PUIU.

  12. Domnilor nu se poate mai simplu sa se dea doua numere de telefon dupa care clientul respectiv da citirea contorului cum se face cu energia electrica?Mai trebuie sa scrie o foaie A4 cu numeri de telefon unde consumatorul poate sa dea citirea contorului si perioada in care se pote da citirea conorului.Atit vrem noi consumatri sa se palateasca prin auto citire cum se procedeaza la energia electrica prin telefon.Atentie!!!Nu toti au calculatoare si nu toti sunt legati la internet sau nu toti se pricep bine sa umble la inernet mai ales in cazuri de telecitire.Sper sa fi fost bine inteles de voi dragi prietenii? F.I.-PUIU. Pai da ca dupa ce am trimis comentariul am vrut sa ies si a aparut comentariul din nou pe dreptunghiul unde am scris si desigur ca am trmis inapoi.Deranjeaza asta cu ceva?Daca deranjeaza stergeti primele doua comentari.

  13. Buna dimineata,

    Nu a deranjat cu nimic ce ati scris dvs. Eu am vazut comentariul si l-am aprobat imediat si probabil dvs inca nu l-ati terminat. De aceea a aparut ceea ce ati descris dvs.
    Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
    Doar am semnalat ceva nou fata de situatia existenta, care mi s-a parut util si pt alti cititori.
    Puteti transmite lunar indexul contorului dvs., in intervalul comunicat de catre E.ON prin telefon, apelind Call Center E.ON Gaz Romania de luni pina vineri, intre orele 8-20, la numerele de telefon 0265200366 sau 0801000366 sau prin intermediul portalului online Myline E.ON.
    Sincer sa fiu eu nu am apucat sa comunic telefonic contorul deoarece nu aveam contract cu autocitire ci cu program de consum.
    Daca pina acum nu ati mai comunicat contorul trebuie sa depuneti personal la Centrul de Relatii Clienti E.on o cerere pt trecerea de la programul de consum actual la cel cu autocitire si de acolo o sa va spuna intervalul alocat (7 zile) pt comunicarea contorului.
    Sper sa va fie utile informatiile de mai sus.
    Cu stima,
    Dan Cioca

  14. Sunt si eu curioasa daca altcineva, in afara de Dl.DAN CIOCA a reusit sa creeze un cont si sa transmita autocitirea contorului. Este notabil interesul Eon de a crea o astfel de modalitate de legatura cu beneficiarul. In fond el are interesul sa-si recupereze contravaloarea serviciului- furnizarea gazului- si o va face intr-un final. Deranjant pentru noi, clientii si rusinos pentru o firma ca Eon este ca a lansat pe piata acest produs plata online fara ca el sa fi fost verificat. Astfel ca se creaza disconfort, neliniste, nemultumire, comentarii, injurii… adica pierdem timpul… asa cum pierd si eu timpul scriind aceste cuvinte, ca nu cred ca cineva le ia in seama.
    Altfel as gasi un anunt din partea firmei prin care isi cere scuze de inconvenientele create si cu promisiunea de remediere a situatiei create. Cu stima si respect, cineva care se bucura de incercarea Eon de introducere a tehnologiilor informatice in munca sa. La altii, lucrurile stau mai bine!

  15. Buna seara,

    Sunt doar un simplu client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
    Doar am semnalat ceva care mi s-a parut util si pt alti cititori care si ei sunt clienti E.on.
    Fata de situatia de acum citeva luni cind nu primeam nici macar factura la timp mi s-a parut un mare pas inainte !
    Poate ca am avut noroc si am reusit sa-mi creez contul. Am reusit sa si transmit contorul online si am platit on line cu cardul (e adevarat ca a durat citeva zile pina am vazut plata efectuata).
    Vad ca articolul meu a stirnit numeroase comentarii, dar scopul lui este doar de informare.
    Va rog sa transmiteti direct la E.on nemultumirea dvs. Din comentariile de mai sus cu siguranta mai e de lucru la acest serviciu.
    Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
    Dan Cioca

  16. Ieri (11.01.2011),am fost cu factura la eon-gaz Cluj Napoca sa fac o reclamatie,si anume : am reusit sa transmit telefonic (prin Romtelecom)citirea contorului,care a fost acceptat de robot dar surpriza:desii am consumat 2 mc.(nu locuiesc in apartament),pe factura a aparut ca am de platit 184mc.adeca 229lei!Ajuns in fata D-nei (dupa o coada de 2 ore) care trebuia sa rezolve prblema mi-a spus ca eu nu am transmis citirea si de aceea sa folosit o „estimare”si ca nu ma poate „ajuta”,. Nu inteleg de ce,si cine a estimat aceea cantitate mare de consum cand eu consum f.f. putin fiindca nu sta nimeni in apartament.Nu va spun ca am deschis cont pe Autocitire dar nici o data nu am reusit sa transmit prin aceeasta forma autocotirea fiindca ceva nu functioneaza ! D-le Cioca ,poate i0mi dati un sfat ,asa ….ca simplu client!!!!!!!!!!!!!

  17. Buna ziua,

    Este important ce tip de contract aveti: cu grafic de consum sau cu autocitire. Si eu am avut cu grafic de consum si am platit in vara 50 lei / luna, desi nu s-a folosit aproape de loc gazul. De aceea am cautat solutii cit mai simple de transmitere a contorului, pt a plati valoarea consumata efectiv si asa am gasit my line ! In lunile urmatoare, dupa ce am comunicat online contorul, am primit facturi cu minus.
    Telefonic eu nu am comunicat contorul ci doar online din My line.
    Poate ca acea estimare este cea din graficul de consum.
    Daca ati avut contract cu grafic de consum trebuie sa depuneti personal la Centrul de Relatii Clienti E.on o cerere pt trecerea de la programul de consum actual la cel cu autocitire. Persoana de acolo o sa va spuna perioada alocata pt transmiterea contorului. In citeva zile dupa depunerea cererii o sa vedeti ca si in meniul My-line la Autocitire contor va apare perioada cind il puteti pune pe site.
    Sper sa va fie utile sfaturile mele de simplu client !
    Cu stima,
    Dan Cioca

  18. Buna seara,

    Sunt doar un simplu client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
    Nici eu nu prea am primit factura la timp, de aceea am cautat solutii alternative pt a vedea cit am de plata.
    Va rog sa transmiteti direct la E.on nemultumirea dvs.
    Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
    Dan Cioca

  19. nu mai reusesc sa platesc factura online desi am cont si am reusit sa platesc o singura data acum nu mai pot tot timpul primesc mesajul ca datele sant incorecte am impresia ca ceva nu este in regula cu link-ul

    • Buna seara,

      Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
      Am intrat chiar acum in contul de pe My line si e OK.
      Eventual puteti suna direct la EON la 0265200366 sau 0801000366 pt a semnala problema aparuta.
      Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
      Dan Cioca

  20. domnilor am citit cu interes toate comentariile si vreau sa va spun ca e-on sau cine raspunde de realizarea celor de mai sus nu stiu cum sa ii calific uite eu de exemplu am creat cont e-on am reusit sa si dau o data citirea si pauza nu ma mai accepta sub nici o forma tot imi zice ca parola gresita dar nu sunt chiar asa de redusa sa nu stiu am si schimbat parola si nu merge de loc imi arata ca acceptata si apoi zice ca doar ptr clientii e-on dar eu ma rog ce sunt nu stiu ce sa mai fac bine ca reusesc macar telefonic dar e cam cu cantec si asta ca nu totdeauna ia citirea mai fac si estimari si nu imi convine ca si asa nu poti sa iti calculezi facturile ca numai ei stiu ce haos au acolo sau dinadins le intocmesc asa sa nu ii poata nimeni urmari

    • Buna ziua,

      Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
      Si eu am cautat solutii cit mai simple de transmitere a contorului, pt a plati valoarea consumata efectiv si asa am gasit My line !
      Eventual puteti suna direct la EON la 0265200366 sau 0801000366 pt a semnala problema aparuta.
      Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
      Dan Cioca

    • Buna seara,

      Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
      Eventual puteti suna direct la EON la 0265200366 sau 0801000366 pt a semnala problema aparuta.
      Am vazut ca este si o adresa de emai – suport.myline@eon-romania.ro – pt my line
      Sper sa se rezolve solicitarea dvs.

      Cu stima
      Dan Cioca

  21. Buna ziua,
    Cu mult interes am citit siteul dvs. anterior crearii contului meu pentru initiere autocirii consumului de gaz.
    Apreciez efortul cu care ati contribuit atat la informarea despre autocitirea online spre furnizorul EON, cat si publicarea altor pareri despre functionalitatea procedurii.
    Eu sunt optimista in legatura noile facilitati de autocitire, mai ales ca functioneaza foarte bine la ENEL, unde am optat pentru autocitire prin telefon.
    Pe de alta parte am aflat de la cunoscutii din Suedia, ca acolo toate consumurile se pot anunta online si plati facturile la fel.
    Deci asat e viitorul.
    Sunt hotarata sa-mi creez contul de autocitire online la Eon gaz in speranta ca disfunctionalitatile mentionate aici s-au rezolvat pana acum.
    Numai bine !

    • Buna ziua,

      Ma bucur ca a fost utila informatia mea. Cel putin mie imi functioneaza OK. Pot introduce contorul online in intervalul primit si pot si plati online cu cardul din contul My Line.
      Si la Enel se poate introduce din contul My Enel contorul.

      Cu stima,
      Dan Cioca

  22. Este greu de inteles cum de atatea persoane au inteles ca prin acest articol reprezentati firma Eon si ar trebui sa le raspundeti la sesizari. Eu nu reusesc sa fac un cont pe persoana juridica. Felicitari si pentru celelalte articole.

    • Buna ziua,

      Nu am nici o legatura cu Eon, sunt doar un simplu client. Asa este, unii au inteles ca lucrez la Eon !
      Mi s-a parut o informatie utila si de aceea am si adus-o la cunostinta. Din cite stiu eu nu se poate face cont My line pt persoane juridice. Eventual va rog sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro pt detalii.

      Cu stima,
      Dan Cioca

  23. De ce nu pot introduce strada,pentru a-mi crea cont,fiindu-mi necesar la transmiterea indexului lunar la gaz?Sint din Pascani jud IASI.

    • Buna seara,

      Nu am nici o legatura cu Eon, sunt doar un simplu client ca si dvs.
      Poate strada are o alta denumire decit cea din baza lor de date. Puteti incerca cu nume, prenume sau prenume, nume, daca strada are un nume de personalitate. Eventual puteti sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro pt rezolvarea problemei dvs. O sa primiti raspuns cu siguranta.

      Cu stima,
      Dan Cioca

      • Multumesc frumos pentru raspuns,dar ce va mai pot spune este faptul ca Pascaniul este municipiu cu cca;40000 de locuitori si cca;400 de strazi.deci nu se poate sa-mi accepte nume si prenume sau invers.O sa incerc un maill la adresa de maill recomandata de d.voastra.Multumesc.

      • Si eu am mai trimis mesaje la adresa respectiva si am primit raspuns dupa maxim o zi. Poate in baza lor de date strada este diferita fata de cum o aveti dvs. Se mai intimpla si la alti furnizori de servicii.

      • Nu ma refer doar la strada unde locuiesc eu,nu este afisata niciuna.

  24. de 3 zile incerc sa ma loghez si tot imi spune parola sau nume incorect ( din 2009 ii facut contul si pana acum nu am avut probleme in fiecare luna am reusit sa trimit citirea) leam trimis si email nu mi-au raspuns o zi intreaga am sunat la ei nu mi-au raspuns :(( oare a venit sfarsitul lumi la eon????? :)))

    • Buna ziua probabil ca sunt probleme cu noua versiune a contului Myline. In ziua in care am trecut la noua versiune si eu mi-am accesat foarte greu contul si culmea ca nu aveam nimic in el (facturi, citiri, punct de consum, factura electronica) Ma pregateam sa le scriu dar seara am vazut ca totul era OK. De regula am vazut ca raspund la mesajele primite pe email la suport.myline@eon-romania.ro a doua zi. Sper sa va raspunda si dvs.

      Cu stima,
      Dan Cioca

  25. Buna seara. Mi-am facut cont Myline si am optat pentru autocitire si am primit un card de client. Aveti vreo idee la ce foloseste acest card?

    • Buna seara,
      Si eu am autocitire dar probabil ca acest card este ceva mai nou !
      Probabil ca are codul de bare cu codul dvs de incasare pt a putea plati mai usor in locurile unde trebuie sa aveti factura pt a putea fi scanata.
      Deci probabil ca puteti plati chiar si fara factura, introducind doar suma de plata.

  26. Constat ca aceasta rubrica de intrebari si raspunsuri este destul de veche. Ultimele postari sunt din luna martie. Astazi 20 oct 2016 am vrut sa dau consumul de gaz, deoartece maine este ultima zi in care mai pot da citirea consumului de gaze. Dar ce sa vezi, tocmai azi echipa tehnica si-a gasit sa bage pagina de EON- GAZ in reparatii. Cum nici maine nu sunt sperante ( am auzit ceva de 24 de ore ) ca aceasta pagina oficiala sa functioneze, raman cu speranta ca reprezentantul EON-GAZ care a fost azi ( 20. oct. 2016 ) si a citit contorul, l-a citit si bine.

Lasă un răspuns

