My Enel – Factura prin email – premii pt clientii care activeaza acest serviciu

Am vazut azi dimineata pe site-ul enel.ro ca in perioada 05.01-29.02.2012 Enel organizeaza Campania promotionala Ghiceste ce premiu iti aduce factura electronica

Pentru a participa la aceasta Campanie promotionala, clientii Enel Energie si Enel Energie Muntenia trebuie sa isi activeze sau sau sa aiba activat contul MyEnel si sa bifeze serviciul Factura electronica  si sa-l pastreze în aceasta stare cel putin pina în momentul extragerii si validarii cistigatorilor.  Prin activarea serviciului Factura electronica, in perioada Campaniei, se obtine o sansa la premiul saptaminal (pentru saptamina în care a fost activat serviciul) si una la extragerea finala. Optional, la activarea facturii pe email, clientul poate sa indice o adresa de email a unei persoane care i-a recomandat activarea acestui serviciu.

Premiile oferite în cadrul acestei Campanie promotionale constau intr-un numar de 10 iPad 2 (16Gb, Wifi+3G)

Regulamentul oficial al campaniei il puteti citi aici.

Am ales si eu in cursul zilei serviciul Factura electronica. Am incercat de mai multe ori pina am reusit, probabil erau prea multe solicitari in sistem. Dupa ce am bifat ca doresc Factura electronica si am acceptat conditiile pt activarea optiunilor am primit urmatorul mesaj de confirmare:

Stimate client,
Opțiunea dvs.a fost înregistrată. Veți primi următoarea factură în forma selectată. Dacă activarea/ dezactivarea a avut loc la o dată apropiată de cea de emitere a facturii, este posibil să mai primiți o factură în formatul de până acum.
Echipa Enel
Alte informatii despre Enel puteti citi aici.

5 comentarii

  1. Am incercat sa-mi deschid un cont pentru a primi factura electronica,dar nu am reusit.Am introdus numele utilizatorului si parola,iar dupa introducerea cod client(10139338) si cod eneltel(101385996),am primit mesajul ca nu exista corelare intre cele doua coduri.Poate ma ajutati in acest sens.Va multumesc…

    • Buna seara,
      Nu am nici o legatura cu Enel, sunt un simplu client ca si dvs. Codul de client indicat de dvs vad ca are 8 cifre. La mine codul de client are 9 cifre, la fel ca si codul eneltel. Poate de aici vine eroarea.
      Eu mi-am creat fara probleme 3 conturi Enel (la adrese diferite) si totul a fost OK.
      Daca totusi nu e asta atunci puteti contacta direct Enel la clienti@enel.com sau info.ro@enel.com.

      Cu stima,
      Dan Cioca

  2. Buna seara.In primul rand vreau sa-mi cer scuze pentru eroarea facuta de a ma adresa dvs.crezand ca ma adresez ENEL.Va multumesc pentru indrumari,dar va asigur ca pe factura primita azi,Am codul de client este format din 8 cifre.Am sa tin cont de sfaturile dvs.si inca odata tin sa va multumesc.Noapte buna.

    • Buna seara,

      Speram ca eroarea sa fie de la codul de client ! Toate cele 3 coduri de client ale mele au 9 cifre si am crezut ca toate codurile sunt asa !
      Nu e nici o problema ca v-ati adresat mie. Mi s-a parut util acest cont My Enel si de aceea am informat si pe altii despre acest cont. In timp s-a mai perfectionat si se anunta pe email emiterea facturii si perioada de citire a contorului.
      O seara buna in continuare.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s