Seminte de flori de la Enel !

In 25.11.2011  scriam ca am primit un mesaj pe email de la Enel prin care eram anuntat ca se poate opta pt a primi factura Enel doar pe email. Am optat pt a cest serviciu si ulterior am vazut ca cei care activau acest serviciu pina in 29.02.2012 puteau cistiga 10 iPad 2. Nu am cistigat rivnitele premii, dar saptamina trecuta am primit totusi de la Enel un plic in care erau doua hirtii cu seminte de flori (inserate in hirtie). O idee interesanta care sper sa si dea roade, conform indicatiilor scrise pe hirtie:

Comunicatul de presa – Factura electronica de la Enel aduce primavara în plic – de pe site-ul enel.ro despre aceasta campanie il puteti citi aici.

Alte informatii despre Enel puteti citi aici.

2 comentarii

Lasă un răspuns

